Hizmetler

       Fatura Ödeme Merkezi olarak 2007 yılından beri sizlere en iyi hizmeti vermekten gurur duyuyoruz. Genel olarak bütünleşik bir hizmet anlayışı ile 10.000'den fazla güçlü bayi ağı ve geniş ürün yelpazesini her geçen iyileştirip çoğaltarak sizlere hizmet ve servisleri sunmaya davam edeceğiz.

         Şirketimiz Türkiye' nin 81 ilinde hizmet vermektedir. Güçlü veteknolojik altyapısı ile sektöre yön vermektedir. Bugün bir çok ileri teknoloji ve yazılımlar serverler sayesinde hayatı kolaylaştıracak sektörel adımları başarı ile atmaktadır. Maximum seviyede müşteri hizmetleri desteği vererek, bayilerin yaşayabileceği sorunlara anlık müdehaleler ile çözüm sağlamaktadır. Bayilerimize katma değer sağlayacak yeni servisler üreterek ek kazançlar sağlamayı hedeflemektedir.

          Şirketimiz her yıl düzenli olarak YMM firmalarına tam tasdik denetim ile kendisini denetletmektedir. Şirketin mali ve ortaklık yapısı oldukça şeffaf ve yatırıma açık bir şekilde kendi öz sermayesi ile geleceğe güvenle bakmatadır. Şirketimizin merkezi Türkiye' nin göz bebeği Tekstilkent Ticaret Merkezindedir. Şirketimizin Tekstilkent iş merkezinde 600 m2 yakın 2 katlı kendisine ait olan ofisinde hizmet vermeye devam etmektedir. Ofisimiz altyapı olarak internet, ses, yangın, elektrik ve bir çok altyapıyı bayilere hizmet verebilmek için yedekli ve özenle hazırlanmıştır. 

        Şirketimiz 6493sayılı kanun ile Pratik İşlem ödeme kurulşu üzerinden pazarlama faaliyet anlaşması fatura ödeme merkezi temsilciliği Pratik İşlem adına verilmektedir. Şirketimiz güçlü bayi ağı ile yaptığı hamlelerle maliyetleri minumum seviyeye düşürerek bayilerimize imkanlar sunmaktadır. Bayilerimize hızlı, güvenilir bir webservis platformu oluşturarak veya elektronik cihazlar, erotik shop Fatura Pos ve Kontör Pos cihazı üzerinden de işlem yapabilme olanağı sağlanmıştır. Fatura ödeme merkezi bualanda faaliyet gösterek, inanmış kalplerin umudu olmuştur. Bizler inandık, işimizi ve sizleri seviyoruz. Sizler ile birlikte çok daha güzel günlere imza atacağız. Daha yapacağımız bir çok yeniliği bizimle yaşamak ve bu sektörde kazanç sağlamak istiyorsanız hemen bayimiz olun Güven Grup Teknoloji üzerinden kontör satışı ve Pratik İşlem Ödeme Kuruluşu temsilcisi olunuz. 

         En büyük hedefimiz sektördeki dalgalanmalardan etkilenmeden, uluslararası standartları yaklayarak güvenli fatura tahsilat merkezleri oluşturmaktır. Fatura ödeme sistemimiz banka ve kurum anlaşmalı online hizmertler sistemi ile çaışmaktadır. Artık güç sizde, çünkü bizimle tanıştınız. Sizde farkı yaşamak istiyoru ve geleceğinize güzel bir pencereden bakmak istiyorsanız gelin bayimiz olun sizlere kazandıralım.

 

www.faturaodememerkezi.com.tr |  Pratik İşlem Ödeme Kuruluşu Anonim Şirketi 

Pratik Mağaza Anahtar Teslimi Adım Adım Kurulum Süreci : 

  • Temsilci adayı, ortalama 15 - 25 m2 aralığında boş bir işyeri belirler.
  • İşyerinin iç ve dış resimlerini detaylı olarak Pratik İşlem Genel Müdürlüğü ile paylaşır.
  • Pratik İşlem Genel Müdürlüğü, işyerinin uygun olup olmadığını bildirir.
  • İşyerinin uygun görülmesi durumunda karşılıklı sözleşmeler imzalanarak süreç başlatılır.
  • Yapılması gereken tadilatlar (tavan, taban, boya , elektrik tesisatı vs.), tüm teknik donanım, reklam ve mobilya kurulumu, montajı Pratik İşlem Genel Müdürlüğü'ne bağlı mimarlık servisi tarafından sağlanır.
  • Pratik Mağaza, sözleşme tarihinden itibaren 15 gün içerisinde faaliyetine başlar.

  • Pratik Mağaza olacak dükkanda aranılan şartlar veya yapılacak tadilatlar aşağıdaki gibidir: 

  • İşyeri işlek bir lokasyon da olmalıdır.
  • Cadde seviyesinde giriş katı olmalıdır.
  • İşin niteliğine uygun büyüklükte olmalıdır.
  • İşyerinin fiziki durumu kurumsal kimliği yansıtacak biçimde olmalıdır. (Zemin 60*60 parlak beyaz karo, duvarlar kırık beyaz, tavan alçıpan / asmatavan, cephe vitrini geniş olmalıdır.)
  • Yukarıda belirtilen tadilâtlar temsilci adayı tarafından yapılacak ise; belirlenen işyerinin durumu
  • kurulum öncesinde kurallara uygun hale getirilmelidir.
  • İşyerinin bir diğer Pratik Mağaza 'ya olan uzaklığı bölgenin işlem hacmine göre 500 mt 'den daha az olmamalıdır. Diğer ödeme noktalarına mesafesi önemli değildir.
  • Temsilcilikler; Franchise modelinde verilmekte olup, belirlenen konsept kuralları dışına çıkılmamaktadır.
  • Konsept Mağazalarda, Pratik İşlem Genel Müdürlüğü’nün onayı dışında olan hizmetler verilemez. Ürün satışı yapılamaz.

Temsilcilik / Bayilik başvurusunda bulunan gerçek ve tüzel kişilerde aşağıdaki koşullar aranmaktadır : 

  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  • 6493 sayılı kanun kapsamında Temsilci için aranılan şartlara uygun olmak,
  • Yüz kızartıcı bir suçtan sabıka kaydı bulunmamak,
  • Yatırım maliyetini karşılama taahhüdünde bulunmak,
  • Gerekli teminatı verebiliyor olmak,
  • Konsept ve sözleşme kurallarına riayet edeceğini beyan etmek,
  • Konsept vezne için bölge nüfusunun minimum 5000 kişi olması.

  • Talep edilecek resmi evraklar : 

    Gerçek Kişiler İçin; 

  • Vergi Levhası fotokopisi
  • Nüfus Cüzdanı fotokopisi
  • İmza Beyannamesi
  • Sabıka Kaydı
  • Temsilcilik Sözleşmesi
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak

  • Tüzel Kişiler İçin; 

  • Vergi Levhası fotokopisi
  • Nüfus Cüzdanı fotokopisi
  • İmza Beyannamesi
  • Sabıka Kaydı
  • Temsilcilik Sözleşmesi
  • Ticaret Odası Kayıt Belgesi

 

Fatura Ödeme Pos Cihazı ile esnafımıza rekabet gücü katarken, kurum ile aboneyi mahallesinde buluşturuyor. Kabul edilmiş en güvenilir tahsilat platformu haline gelen Pos terminalleri üzerinde çalışan özel yazılımlarımız ile market, kantin, akaryakıt istasyonları, kırtasiye, büfe, gsm bayi gibi işin niteliğine uygun ofislerde, abonelerimiz faturalarını ödeyebiliyor. Esnafımız için yer kaplamayan pratik, yaratıcı bir çözüm.

Fatura Ödeme Merkezi Nasıl Çalışır? 

  • Fatura Ödeme Merkezi platformları, 7/24 online çalışan ön ödemeli bir sistemdir.
  • Temsilci ödeme kuruluşu nezdinde tutulan hesabına para yatırmak sureti ile limit satın alır. Temsilci sisteme transfer ettiği limiti kadar işlem yapabilmektedir.
  • Limiti biten temsilci tekrar para transferi yapmak sureti ile limit satın alabilir.
  • Temsilci sistemindeki kullanılabilir bakiyeyi her an sorgulayabilmektedir.
  • İşletme sahibi, kendisine tahsis edilecek web ara yüzünden yapılan işlemleri anlık görüntüleyebilmekte ve tüm finansal raporlara ulaşabilmektedir.
  • Vezne kullanıcıları gün sonu yapabilmektedir.
  • Sistemin çalışması için Bilgisayar, Yazıcı ve internete ihtiyaç vardır.
  • Pratik Masaüstü uygulaması mevcut bilgisayarınıza teknik destek ekibimiz tarafından yüklenir ve eğitimi verilir.
  • Pratik Masaüstü Uygulamasının kurulumundan sonra adresinize kargo görsel reklam seti ücretsiz gönderilecektir.
  • Kullanımı kolay ara yüzleri sadedir.
  • Her işlem sonunda biri müşteriye verilmek üzere 2 nüsha dekont basar.

Sistemde Türkiye' de ki en eski ve güçlü kontör firması Güven Grup Teknoloji altyapısı kullanılarak kontör satışı hizmeti verilmektedir. Bayiler tüm operatörlerde paket sorgulama mevcuttur. Tüm operatörlerin paket satışlarını yapabilirsiniz. Hızlı ve en uygun maliyetli, güvenilir alt yapı ile çalışabilirsiniz.

Şirketimiz 6493 sayılı kanun ile ödeme kuruluşu üzerinden banka ve kurum anlaşmalı fatura tashilatı yapmaktadır. Şirketimiz 600 m2 geniş iki katlı kendi ofisi, sizlere kendi öz sermayesi ile hizmet vermektedir.  
Bayilerimiz ön avans sistemiyle çalışmaktadır. Ön avans sisteminde bayiler önceden şirketimizin anlaşmalı olduğu banka hesaplarına kullanmak üzere para yatırmak zorundadır. Yatırılan bu paralar bayiye kullanılabilir bakiye olarak atanmakta ve her işlemde kullanılabilir bakiye kontrolü yapılmaktadır. Bakiyenin yetersiz olması durumunda işleme onay verilmemektedir.

Fatura ödemeleri online olarak gerçekleşmektedir. Sadece ödeme kuruluşunun anlaşması olduğu kurumların tahsilatına izin verilmektedir. Kurumlarda problem yok ise fatura ödeme işlemleri hemen gerçekleşmektedir. Fatura ödeme sistemi olarak teknolojik alt yapı Güven Grup Teknoloji ve İletişim Hizmetlerinin anlaşmalı ödeme kuruluşu alt yapısını kullanarak sağlanmaktadır.

Toptan Kontör işlemleri, operatörlerden sanal limitler alınarak, kendi yazılımlarımız ile gerçekleşmektedir. Kontör işlemlerinde paket yüklemeleri, internet, ses, sms paketleri hepsi mevcuttur.

Şirketimizde sistemlerimiz 7/24 çalışmaktadır fakat ödeme talepleri ve müşteri hizmetleri desteği hafta içi ve Cumartesi günü 08:30 ile 22:00 saatleri arasında onaylamaktadır.  Pazar günü ise 09:00 ile 21:00 saatleri arasında onaylamaktadır. 

 

  Merhaba Nasıl Yardımcı Olabilirim?